>

Archived : 2017 | 2016 | 2015 | 2014 | 2013 | 2012 | 2011 | 2010 | 2009 | 2008 |

Ogilvy promovează Radio România Muzical

Monday, 5 September 2011 , ora 12.38
 

București, 5 septembrie 2011

Cât de greu este să îi faci pe oameni să asculte muzica clasică? Una dintre prejudecățile cele mai frecvente este aceea că muzica clasică nu este pentru oricine. Cum să convingi oamenii să-și aplece urechea la muzica "grea"?

Echipa Ogilvy a găsit o cale: printr-o campanie care îndeamnă cu umor publicul românesc să asculte muzică clasică la Radio România Muzical, unicul post de radio românesc dedicat exclusiv muzicii clasice și de jazz.

Muzica clasică pe înțelesul tuturor este mesajul campaniei dezvoltate de Ogilvy pentru consacratul post de radio și lansată în cadrul festivalului George Enescu, printr-o serie de execuții în outdoor, video, radio, presă, online și materiale promoționale oferite la standul postului din Piața Festivalului.


"Ne-am propus să promovăm imaginea acestui post consacrat de muzică clasică prin autoironie, fără teama că acest lucru ar duce la desconsiderare. În campania noastră muzica clasică "coboară" de pe piedestal și vine cu umor lângă om. Il face să zâmbească. Acum Radio România Muzical arată că muzica clasică nu este un limbaj pentru elite și că oricine are acces la înțelegerea ei." - a declarat Donald Simionoiu, Art Director Ogilvy.


"Când am gândit campania, pur și simplu ne-am pus în propria noastră piele. În pielea de oameni care găsesc bucurie atunci când fredonează un cântec oricât de greu, jucându-se și imaginându-se adevarați cântăreți. Și am înțeles că dacă noi am putut să cântăm "Oda Bucuriei" sau "Simfonia a 5-a", poate oricine. Prin această campanie arătăm că muzica clasică nu este o temă greoaie, impusă la cursul de cultură generală. Este pur și simplu o sursă de bucurie pe cât de valabilă, pe atât de accesibilă." - a adăugat Dan Gherman, Group Creative Director Ogilvy.


Radio România Muzical va fi prezent în Piața Festivalului în perioada 2-18 septembrie cu stand propriu, unde trecătorii pot afla noutăți despre post și pot cumpăra CD-uri sau cărți din Librăria Humanitas, prezentă la standul Radio România Muzical.


"Lansăm campania noastră de imagine semnată de Ogilvy în cadrul Festivalului George Enescu, pe care îl susținem în mod tradițional. Este un gest firesc pentru Radio România Muzical, să onoreze muzica clasică în cel mai important eveniment muzical românesc al anului. Și de data aceasta invităm publicul român să se bucure de muzica clasică, în timpul Festivalului George Enescu, dar și după, alături de noi, pe frecvențele de 104,8 și 97,6 FM sau la www.romania-muzical.ro." - a spus Liliana Staicu, redactor șef Radio Romania Muzical.


Echipa Ogilvy care semnează acest proiect este formată din: Corina Bompa (Copywriter), Donald Simionoiu (Art Director), Cătălin Popescu (Art Director), Dani Macarie (Account Director), Despina Stoica (Senior Account Executive), Loredana Caradimu (Account Director), Oana Boghici (AV Producer), featuring Oana Radu (Account Director) și Dan Gherman (Group Creative Director).

Echipa Radio România Muzical

Liliana Staicu - redactor șef, Cristina Comandașu - redactor șef adjunct


OGILVY GROUP ROMÂNIA

Ogilvy Group România face parte din rețeaua internațională Ogilvy, parte a WPP, cel mai mare grup de comunicare la nivel mondial. Ogilvy Group România oferă servicii de comunicare integrată 360º - publicitate, relații publice, marketing interactiv, promoții de vânzări, programe de activare și comunicare de brand, precum și strategie și cumpărare de media - prin agențiile sale specializate. Portofoliul de clienți cuprinde companii globale pentru care grupul Ogilvy dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internațional, cât și local - BAT, Unilever, Kraft, COSMOTE/Germanos, Ford precum și companii cu care grupul colaborează numai în România - Tarom, Millennium Bank, Sollers PPD, GSK și multe alte companii de renume. Astfel, Ogilvy Group România îmbină experiența de comunicare pe piața românească cu know-how-ul internațional conferit de apartenența fiecărei agenții din grup la rețele de comunicare globale specializate.


PREZENTARE Radio România Muzical

Radio România Muzical, parte a corporației publice Radio România, este unicul post românesc dedicat exclusiv muzicii clasice și de jazz. Din 1997, la Radio România Muzical pot fi ascultate lucrările celor mai reprezentativi compozitori ai istoriei muzicii și înregistrările interpreților care au făcut legendă, în cadrul unor emisiuni care acoperă practic toate genurile jurnalistice radiofonice. Radio România Muzical este un post care se adresează tuturor: de la copii la vârstnici, de la specialiști la simpli iubitori ai muzicii și este o alternativă pentru cei care doresc să evadeze din cotidianul contemporan, obositor și solicitant. Radio România Muzical este, de asemenea, și unicul post românesc unde pot fi ascultate concerte, live sau înregistrate, primite în cadrul schimburilor cu Uniunea Europeană de Radio - aceasta însemnând, de exemplu, transmisiuni directe de la Metropolitan Opera House din New York sau Festivalul BBC Proms de la Londra, dar și postul prin care concertele de bună calitate înregistrate în România sunt puse la dispoziția partenerilor din cadrul Uniunii Europene de Radio. În calitate de post public, Radio România Muzical promovează valorile românești - compozitori și interpreți și este partener al celor mai multe dintre evenimentele muzicale importante desfășurate în România. Radio România Muzical înseamnă acum, mai mult ca niciodată pe parcursul Festivalului Internațional George Enescu, care poate fi ascultat, în mare majoritate, în direct, "Muzică clasică pentru toți".